Hyppää sisältöön
Etusivu Asuvalle Vikailmoitus

Vikailmoitus

Tee asuntoa, kiinteistöä ja piha-alueita koskevat vikailmoitukset asukkaiden MyHoas-palvelussa. Emme ota vikailmoituksia vastaan puhelimitse tai sähköpostitse.

MyHoas-palvelu vaatii rekisteröitymisen. Kun käytät palvelua ensimmäistä kertaa, pyydämme sinua rekisteröitymään.

Jos asunnossasi käy akuutti vahinko, kuten vesivuoto tai ikkunan rikkoutuminen, soita Hoasin asiakaspalveluun, jotta saat apua nopeasti. Jos Hoasin asiakaspalvelu on kiinni, soita Securitaksen palvelunumeroon 020 491 2720. Jos asut osoitteissa Selkämerenkatu 6, Santakuja 3 tai Itämerenkatu 12, tarkistathan palvelunumeron kiinteistön ilmoitustaululta.

Päivystys ei hoida eteenpäin töitä, jotka eivät vaadi välittömiä toimenpiteitä.

Internetin ja kaapeli-tv:n ongelmissa sekä lämminvesi- ja sähkökatkoissa asukkaan kannattaa olla yhteydessä suoraan palveluntuottajaan.

Tarkasta ennen vikailmoituksen jättämistä vastuunjakotaulukosta, ettei korjausta vaativan vian korjaus ole asukkaan vastuulla. Jos vika on ollut asukkaan aiheuttama tai kuuluu asukkaan vastuulle, voidaan sinua laskuttaa aiheutuneista kuluista korvausvastuuhinnaston mukaisesti.

Emme voi luvata töiden suorittamiselle tarkkaa aikataulua. Kaikki työt pyritään hoitamaan mahdollisimman nopeasti prioriteetit huomioiden.


Näyttäisi siltä että ad-block on päällä.

Jotta voisimme taata että sivusto toimii oikein, pyydämme deaktivoimaan ad block - laajennuksen. Sivuillamme ei ole mainoksia,
Olet nyt varjossa ""staging"". Poistu